مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ
در شرایطی‌که شما فهم اول ای از seo داشته و از عوارض اهمیت آن آگاهید می‌توانید بی خیال و خاطر این نصیب گردیده و به نصیب دوم بروید. با این وجود توصیه میکنیم که دست کم بخش راهبرد های بهینه سازی از نگاه گوگل و بینگ را در وسط این مقاله از دست ندهید.
 
برای استارت سفارش میکنیم که ویدئوی ذیل را ببینید:
 
PlayPlay
Seek
 
 
00:00
Current time00:00
Toggle Mute
Volume
 
Toggle Fullscreen
برای دیگران این نصیب میتواند پایه شعور آن‌ها نسبت به موضوع بهینه سازی را صورت داده و اعتماد به نفسی در آن ها برای یادگیری مابقی نصیب ها تولید کند.
 
دسترسی سریع:
 
بهینه سازی چه چیزی است؟
مبانی موتورهای کاوش
چرا بهینه سازی مهم میباشد؟
آیا اینجانب نیاز به استخدام کارشناس بهینه سازی، مشاور یا این که ماشین کرایه ای seo دارم؟
seo کلاه سپید در قبال بهینه سازی کلاه سیاه
موتورهای کاوش هدف ها مشترکی با صنعت seo دارا‌هستند
براورده کردن نیاز یوزرها
مقایسه بهینه سازی داخلی و سئوی خارجی
هدف ها سایت خویش را بشناسید
بهینه سازی چه میباشد؟
seo برگرفته از کلمه و واژه بهینه سازی (مخفف عبارت Search Engine Optimization) راهکاریست در سوی ارتقا کمیت و کیفیت ترافیک سایت با به کار گیری از اکران سایت شما در حاصل طبیعی کاوش.
 
بهینه سازی چه است؟
برخلاف ظواهر قصه که بهینه سازی را برای موتورهای کاوش نشان میدهد، ولی در واقع seo اضافه با یوزرها وبسایت در رابطه میباشد. به این دلیل‌که خویش موتورهای کاوش نیز به یوزرها خویش متعلق می باشند. بهینه سازی در وضعیت کلی در رابطه چیزهاییست که اشخاص در موتورهای کاوش درپی آن می‌باشند، جواب هایی که درپی آن میگردند، کلماتی که برای کاوش از آن به کارگیری مینمایند و همچنین محتوایی که دوره خویش را برای آن صرف می‌کنند. تدبیر از جواب این پرسش ها موجب رابطه شما با کاربرانی گردیده که از وب برای یافتن جواب به پرسش هایشان به کار گیری می‌نمایند.
 
دانایی از مراد های یوزرها در یک سمت و ارائه پاسخی صحیح به‌این آرزوها در شکلی قابل مشاهده و فهم و شعور برای موتورهای کاوش از سمت دیگر، دو روی سکه بهینه سازی میباشد.
 
مبانی موتورهای کاوش
موتورهای کاوش به مانند ماشین های پاسخگویی می باشند. آنان میان میلیارد ها محتوا به کاوش پرداخته و با تحلیل هزاران فاکتور تشخیص می هند که کدام محتوا بیشترین قربت را به جواب سوال شما دارااست.
 
موتورهای کاوش تمام این امور را نخست به واسطه کشف و فهرست بندی محتوا به عنوان پایش و ایندکس انجام میدهند. آنگاه این نتیجه ها را ذیل پروسه دیگری با اسم جايگاه بندی، برای یوزرها آراسته می‌نمایند. ما در نصیب دوم این راهنما به تعریف طولانی تر عملیات های پایش، ایندکس و درجه بندی می‌پردازیم.
 
کدام نتیجه ها کاوش، ارگانیک یا این که طبیعی میباشند؟
حاصل ارگانیک کاوش آنهایی میباشند که در اثر بهینه سازی تولید گردیده و فقط با هزینه کردن در سیستم تبلیغاتی گوگل اکران داده نشده اند. شناسایی نتیجه ها ارگانیک از حاصل تبلیغاتی بسیار سهل میباشد. حاصل تبلیغاتی دارنده برچسب Ad در کنار خویش میباشند. البته امروزه با وجود تغییرات در طرز های کاوش، چه طور می اقتدار حاصل ارگانیک را از سایر تفکیک کرد؟
 
امروزه نتیجه ها کاوش (با اسم درست SERP) دربرگیرنده ترکیبی از تبلیغات و نتیجه ها ارگانیک پویا تریست. از مثال نتیجه ها طبیعی کاوش پویا می شود به بخش هایی با تیتر Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و اکثری از سایر موردها اشاره نمود. این مشخصات با دقت به چیزی که یوزرها به‌دنبال آن می‌باشند در هم اکنون ارتقاء و تغییر تحول میباشند.
 
مثلا در‌حالتی که عبارت "آب و هوای تهران" را در گوگل کاوش فرمائید، با سود ای در بالای کاغذ مواجه خواهید شد که به پیش گویی آب و هوای تهران در چندین روزه آینده پرداخته میباشد. تحت عنوان مثالی دیگر، در صورتیکه شما عبارت "پیتزا تهران" را کاوش نمایید، سه فست فودی که ارائه کننده پیتزا در تهران میباشند را مشاهده می‌کنید.
 
این که موتورهای کاوش برای درامدزایی از تبلیغات به کار گیری میکنند چیز طبیعیست. انگیزه آنان ارائه جواب های بهتر به یوزرها، برگشت آن ها به موتورهای کاوش در آینده و صرف دوره بیش تر یوزرها در نتیجه ها کاوش میباشد.
 
برحی از تجهیزات گوگل مانند featured snippets یا این که related questions پایین تاثیر seo میتوانند باشند. در عین هم اکنون بعضی دیگر از این خصوصیات ذیل تاثیر seo نیستند. مثلا داده های گرفته گردیده از وبسایت هایی مانند Wikipedia، WebMD و IMDB به خیال و خاطر اعتبار بالای این منابع میباشد.
 
 
 
 
مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 22:11

سئو در مشهد


seo چه است
seo (سئو) یا این که سئو برای موتورهای کاوش

، به خواسته پیشرفت در عملکرد وب سایت شما براساس استاندارهای موتورهای کاوش و جذب بازدیدکنندگان بیش تر از این روش انجام می‌گیرد. فاکتورهای متعددی در بهینه سازی وب سایت شما تاثیرگذارند، از لغت ها بکار رفته در متن و محتوا تا پیوند‌های محل ورود به تارنما شما از وبسایت‌های دیگر، بعضی اوقات حصول اطمینان از ساختار مطلوب وبسایت شما برای موتورهای کاوش را بهینه سازی مینامیم.
مهم‌ترین سوالی که یوزرها از خویش می پرسند آن میباشد که تعریف‌و‌تمجید ظریف بهینه سازی چه میباشد. seo تیم کار هایی میباشد که در ساخت سایت، انتخاب استراتژی محتوایی و ایجاد محتوا انجام می‌دهیم تا مقام بهتری در نتیجه ها جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای تارنما جذب کنیم.

اما بهینه سازی به همین جا پایان نمیگیرد عبارت سئو مخفف سه واژه و کلمه Search Engine Optimization میباشد که در معنای سئو تارنما برای موتورهای کاوش میباشد. امروزه این مضمون‌ به Search Experience Optimizatio

معنا بهینه سازی صرفا مرتبط با موتورهای کاوش وجود ندارد بلکه مطلوب سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن می باشد. بطوریکه در چندین سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از وب سایت‌ها همسو شده‌است.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 15:58

سئو در مشهد


seo داخلی را به لهجه بی آلایش می‌اقتدار به‌این چهره تعریف و تمجید کرد:

زمانی از سئوی داخلی یا این که On-page سئو سخن میزنیم، منظورمان فعالیت کردن روی همگی‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در اینترنت‌وبسایت خودمان میباشد؛ یعنی جاهایی که اختیار و در اختیار گرفتن بی نقص روی آنها داریم.

پس به عنوان مثالً هنگامی روی تیتر اصلی مقاله و عنا وین فرعی، کلمه ها کلیدی به‌فعالیت رفته در متن، پیوند سازی داخلی، نشانی URL، ساختن یک سنگ زیربنا (Coerstone)، ارتقاء سرعت وبسایت و یا این که کاهش بانس ریت وقت می گذارید، سرگرم سئو داخلی وبسایت یا این که On-page بهینه سازی می‌باشید.

تعریف‌و‌تمجید سئوی خارجی
احتمالاً با توضیحاتی که درباره ی seo داخلی وبسایت ارائه شد، تعریف و تمجید سئوی خارجی وب سایت را حدس می‌زنید:

هنگامی از سئوی آف پیج یا این که Off-page بهینه سازی صحبت میزنیم، منظورمان کارایی و تمرکز بر روی حالت محتوا و وب سایت ما از نظر دیگرافراد میباشد؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و در دست گرفتن بی نقص روی آن ها نداریم.

در حالتی که در تنی چند از شبکه‌های‌اجتماعی حساب ساخته‌اید و میخواهید با به کار گیری از الگوی هاب و اسپوک (قطب و اقمار) ترافیک را از جاهای دیگر به اینترنت‌وب سایت خویش بیاورید و از طرفی، به گوگل هم نشان دهید که در فضاهای دیگر هم وبسایت و مقاله شما اشاره گردیده، می توانید این عمل‌ها را بخشی از سئوی آف پیج تلقی نمایید.

هم‌چنین در شرایطی که در بلاگ و وبسایت‌های سایر افراد کامنت می گذارید و به مطالب خودتان پیوند می‌دهید؛ یا این که مطالبی را تحت عنوان مهمان در وب لاگ دوستان خوب‌تان منتشر می کنید (تا به طور بی واسطه و غیرمستقیم به نوشته‌هایتان اشاره شود)، گشوده هم در اکنون seo وب سایت با تکنیک‌های سئوی آف پیج می‌باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 15:26

سئو در مشهد

 


از گزاره قالب‌های متداولی که برای تایپ کردن محتوای سبز به کارگیری می گردد به مورد ها پایین می‌قدرت اشاره نمود:

ایجاد محتوا به صورت فهرست‌وار؛
ارائه سفارش‌ها در محتوای تولیدی؛
بازبینی خصوصیت‌های تولید ها متفاوت؛
ایجاد ویدئوها در رابطه موضوعات متفاوت.
استعمال از این قالب‌ها سبب ساز نمیشود که محتوای تولیدی‌تان به صورت اتومات به محتوای سبز بدل شود. ولی به صورت کلی، این قالب‌ها برای ایجاد محتوای سبزی که همیشه قابلیت و امکان بازگشت و استعمال دارااست، نسبت به صورت‌های دیگر کاربرد بیشتری دارااست. به عنوان مثال وقتی که یک ویدیو در رابطه نحوه تغییر دادن لاستیک خودرو تنظیم میکنید، این محتوا از قابلیت و امکان سبز شدن شامل است.

زیرا در درحال حاضر فراگیری مطلبی میباشد که مداوما کاربرد داراست و همواره کسانی وجود دارا‌هستند که در جستجوی وصال به جواب سوال ها‌شان دراین باره می باشند و میخواهند فعالیت ردوبدل تایر خودرو را حافظه بگیرند.

حال که گفتیم مراد از محتوای سبز چه می‌باشد و با آن آشنا شدید، بهتر میباشد به سراغ پاسخی برای این پرسش برویم؛ چطور یک محتوای مدام سبز بنویسیم ؟

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 12:36


در‌صورتي‌كه سايتتان را در گوگل وبمستر تصويب كرده باشيد، گوگل به شما پيغام هاي ديگري نيز مي دهد . براي مثال به شما پيغام مي دهد كه دامنه اساسي خويش را تعیین فرمائيد يا اين كه برای مثال از شما مي خواهد كه ارورهايي كه در هنگام كراول كردن وبسايت شما پيش آمده میباشد را چك كرده و آن‌ها‌را برطرف فرمائيد . seo در مشهد به اين ترتيب در صورتي‌كه بخواهم به صورت كلي بگويم، اهميت معرفي وب سایت به ابزار وبمستر گوگل آنجاست كه گوگل از طریق اين پنل با وبسایت شما در رابطه مي باشد و علاوه بر قابليت ها و امكاناتي كه در اختيار شما قرار مي دهد، پيغام ها و توصيه هايي در راستاي بهبود كيفيت seo سايتتان به شما مي كند . فراگیری تصويب سايت در گوگل وبمستر تا به اينجا با اهميت و كاربرد ابزار وبمستر گوگل آشنا شديم . هم اكنون مي خواهم طرز تثبیت وبسايت در گوگل وبمستر و در واقع چگونگي اتصال وبسايت شما به كنسول جستجوي گوگل را به فيس بی نقص و قدم به گام سئو در مشهد  به شما يادگرفتن بدهم . توجه كنيد كه تصويب وبسايت در گوگل وبمستر فعاليت دشواري نمي باشد و در صورتيكه در سطح به طور کامل مبتدي و جدید كار به كنترل پنل هاست آشنا باشيد، به راحتي مي توانيد اين اتصال را انجام دهيد . در غير اينصورت پيشنهاد مي كنم از يك شخص آشنا به اين کارها ياري بگيريد . ۱) ورود به کاغذ گوگل وبمستر تولز پیشین از هركاري ضروري مي‌باشد به كاغذ داراي اهميت گوگل وبمستر تولز برويد . براي اينكار مي توانيد عبارت Google Webmaster Tools يا Google Search Console را در گوگل سرچ نمائيد يا اينجا را كليك نماييد . ۲) ورود به اكانت گوگل خويش (GMail) وقتي كه به كاغذ گوگل سرچ كنسول مي رويد، پيغامي را مشاهده مي كنيد كه از شما مي خواهد وارد اکانت گوگل يا جيميل خويش بشويد .  بر روي آيتم Sign in در كناره سمت راست بالاي کاغذ كليك مي نماييد و وارد جيميل خویش مي گرديد . (درصورتی که GMail نداريد، توصیه مي كنم بی تردید همين شرايط فعلي بسازيد زيرا خيلي از تجهيزات گوگل نياز به داشتن اکانت كاربري گوگل دارد .) بعد از اين‌كه وارد اكانت كاربري خويش شديد، مجدد به کاغذ گوگل وبمستر تولز جهت دهي مي شويد، البته اين توشه با اين ورقه مواجه مي شويد : فراگیری گوگل وبمستر تولز | ابزار وبمستر گوگل | گوگل كنسول براي مشاهده تصوير در سايز اصلي، بر روي آن كليك كنيد . به استدلال اين كه اينجانب از پيشين براي وبسايت خودم اکانت توليد كرده بودم، دو گزينه مشاهده مي شود، ولي در صورتيكه توشه اوليه مي‌باشد كه از گوگل سرچ كنسول به كار گيري مي كنيد، اين ورقه خالي مي باشد . ۳) تصويب نشاني وبسايت در گوگل وبمستر تولز همانطور كه در عكس قبلي مشاهده مي كنيد، يك آیتم قرمز رنگ ذيل تيتر Add a Property در بالاي کاغذ و سمت راست وجود دارد . در صورتی‌که بر روي آن كليك كنيد، يك پاپ اپ مطابق شكل پايين براي شما باز مي شود :

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 3:13